Inspirace s Cimbálovou muzikou

Živá hudba je vždy pro návštěvníky jedním z důvodů, proč na akci, či restaraci, hotel, penzion (aj.) přijít či se tam vracet. Je-li produkce živé hudby v pravidelných intervalech, hosté se vrací právě za živou hudbou. Pokud se jedná o jednorázovou akci k nějaké příležitosti, ať to jsou městské slavnosti či festival, je živá hudba jedním z důvodů proč hosté takovu akci navštíví. V těchto případech je zřejmé, že pestrost a zajímavost jsou hlavními lákadly. Výběr programu pak zaručí návštěvnost takové akce.

 

Pořadatel by si měl ujasnit, které cílové skupiny si přeje na akci mít, a tedy program podle toho postavit. Každá z cílových skupin má svá specifika, jiný program bude na rockovém festivalu a jiný zase na městské pouti, oslav obce např. k jejím vzniku či městských slavnostech. Program těchto akcí je určen pro občany města/obce a proto by měl být co nejrozmanitější.

 

Cimbálová muzika má nezastupitelné místo právě určité skupiny obyvatel a proto by neměl na městské oslavě v žádném případě chybět.
Samostatnou kapitolou jsou tématické akce, typu Dožínky, Vinobraní, Burčákofest, ochutnávka vínspojená s prodejem. Zde to bez cimbálky z Liberce prostě nejde.

 

Jedná-li se o produkci živé hudby, např. v restauraci, penzionu či hotelu, je cílem pořadatele pobídnout lidi k návštěvě. Stane-li se z takového člověka stálý zákazník, je cíl splněn. Restaurace, penzion či hotel s pravidelnou živou hudbou tak získá bezesporu konkurenční výhodu. Cimbálová muzika je ideální ve frekvenci jednou za měsíc (např. každý poslední pátek v měsíci), častěji se cimbálka okouká a zevšední, s větším odstupem zasse zákazníci ztrácí přehled, kdy hraje cimbálka a podnikatel to musí kompenzovat reklamou, která vždy něco stojí, čímž si zvyšuje náklady. Navíc Cimbálová muzika Veselica z Liberce v případě pravidelného hraní umí cenu stlačit na minimum.

 

Při pravidelné produkci cimbálky, lze produkci různě kombinovat např. s prezentací vína,ochutnávky vína, řízené ochutnávky vína se someliérem, prezentací jiného alkoholu či prezentací výrobku, který je určen pro cílovou skupinu z řad posluchačů cimbálové muziky. Za tuto možnost prezentace v podniku, může pořadatel či majitel restaurace, penzionu nebo hotelu účtovat nějkou provizi. Pořadatel tak sníží náklady na cimbálovou muziku, ale hlavně získá potencionální zákazníky, kteří by do podniku třeba nezavítali.A každý návštěvník podobné akce v podniku něco sní a vypije, to dá rozum.

 

Cimbálová muzika je typ hudební produkce, kterou ve vnitřních prostorách není potřeba zvučit či jinak technicky zajišťovat. Navíc hosté si u cimbálové muziky budou moci povídat.

 

Cimbálová muzika je prestižní a nevšední záležitostí. Zábava u vína s cimbálkou si dokáže udržet  vysokou společenskou úroveň.
… a mnoho dalších důvodů

Cena hudební produkce:

  1. Délka vystoupení. Délku rozdělujeme do 2 hodin, do 5 hodin, nad 5 hodin. Pro muzikanty je rozdíl pokud hraje hodinu nebo 5 hodin. Proto je předpokládaná délka významným faktorem, který na prvním místě ovlivňuje cenu za hudební produkci. Samozřejmě, že délka je jen orientační a na přání hudební vystoupení, po dohodě spolu s vámi, prodloužíme.
  2. Vzdálenost. Vzdálenost má vliv na náklady za dopravu na místo konání akce. Je jasné, že pokud se cimbálovka bude muset dopravit 250 km, pak vznikají dodatečné náklady. Cimbálová muzika pro převoz členů a hudebních nástrojů potřebuje 2 osobní auta. Jedno auto zabere jenom samotný cimbál.
  3. Pravidelnost. Pravidelné akce mají snad největší vliv na cenu. Při pravidelné produkci, např. 1x měsíčně po dobu alespoň půl roku, cimbálovka ráda cenu stlačí na minimum.

 

Proč neuvádíme cenu cimbálovky veřejně?

Cena za hudební produkci je ovlivněna právě délkou vystoupení, místem a pravidelností akce. I my chceme cenu držet co možná nejníže, proto lze jen velmi obtížně stanovit paušální cenu. Pokud uvažujete o hudební produkci, kontaktujte nás, rádi vám v tom nejen poradíme, ale také přizpůsobíme cenu právě Vám a to tak, aby v ní nebyly započteny zbytečné náklady.

Uvádět veřejně ceny je právě pro pořadatele kontraproduktivní, protože uvedeme li nejnižší taxu, budeme působit nefér, když po konzultaci s pořadatelem budeme nuceni cenu zvýšit, např. kvůli dopravě, délce vystoupení, požadavku na extra ozvučení, prostě budou-li do ceny promítnuty náklady navíc. A naopak, uvedeme-li cenu, ve které již budou podobné dodatečné ceny zakalkulovány, pak naše cena bude zbytečně vysoká a pro pořadatele nerentabilní. Proto doporučujeme, kontaktujte nás a na ceně za vystoupení naší cimbálovky se jistě domluvíme. Můžete nám třeba rovnou napsat vaši představu o ceně a my vám napíšeme jak by mohla za vaši cenuz hudební produkce vypadat.

Pro pořadatele také doporučujeme nahlédnout do kategorie Rady a inspirace, kde budeme zveřejňovat různé podoby hudebních produkcí jako inspiraci pro vás, a to tak, aby byli pro pořadatele výdělečné.

Cimbálová muzika

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Telefonní kontakt

Město

Délka hudební produkce

 Do 2 hodin Do 5 hodin Více než-li 5 hodin Jiná

Vaše zpráva